- miguelcarrion.com - http://www.miguelcarrion.com -

Hola amics, bona tornada de vacances. I ara… a continuar la batalla de canviar tots per fer un país millor, que és la guerra a guanyar per a les noves generacions

Publicado por Miguel Carrión el 7 Septiembre 2010 8:46 en Artículos de opinión | No hay comentarios

X_P1050993 Tot sembla complicat i en el fons qui ens organitzen l’economia de la subsistència així ho presenten. En totes les èpoques pel que expliquen ha estat així. La raça humana està preparada per a aquest "estira i arronsa" permanent. Sortir endavant és possible si és capaç de pensar amb la raó i potenciar-la amb la fe de la justícia social. No tots estan per aquesta tasca i aquí és on hem d’ordenar les batalles.

No precipitar a esgotar energies en projectes de valor dubtosos en el futur. Obrir molt bé els ulls de l’enteniment per evitar tancar les portes a les oportunitats del món global que aporta noves cultures emergents, i que tenen molt a ensenyar-nos. Tot un univers nou per descobrir. Humilitat per escoltar a qui ens vol. Contundència en defensar allò sobre el que tinguem el dret democràtic de gaudir-ne. Encara ens queda part del 2010 que és "parell i guapo", any per descobrir que és el que necessitem en realitat i treballar per aconseguir-ho. Perdre la por al desconegut.

I, sobretot com passa en el curt (adjunt) adquirir aquestes noves habilitats que ens permeti distingir noves oportunitats que amb seguretat passaran per davant de casa nostra. Cal saber descubrir i tenir la valentia de "pillar". Res "caurà" per la xemeneia, d’això podeu estar segurs. I, sobretot reaccionar per protegir-nos dels qui amb la seva cobdícia, cridaran a la nostra posada intentant pignorar nostre futur. Les teves aspiracions són les teves possibilitats.

Canviar el nostre "xip" i ajuda als altres del nostre entorn també per fer-ho. Tot és diferent en aquest segle i, com diu Albert Einstein: "No podem resoldre un problema pensant de la mateixa manera que quan el vam crear".

Miguel Carrión.

Hola amigos, Buena vuelta de vacaciones y ahora a por la batalla de cambiar todos para hacer un mejor país, que es la guerra por ganar para las nuevas generaciones

Todo parece complicado y en el fondo quienes nos organizan la economía de la subsistencia así lo presentan. En todas las épocas por lo que explican ha sido así. La raza humana esta preparada para ese "toma y daca" permanente. Salir adelante es posible si se es capaz de pensar con la razón y potenciarla con la fe de la justicia social. No todas las personas están por esa labor y ahí es donde tenemos que ordenar las batallas. No precipitarnos en agotar energías en proyectos de valor dudosos en el futuro. Abrir muy bien los ojos del entendimiento para evitar cerrar las puestas a las oportunidades del mundo global que aporta nuevas culturas emergentes, y que tienen mucho que enseñarnos. Todo un universo nuevo por descubrir. Humildad para escuchar a quién nos quiere. Contundencia en defender aquello que tengamos el derecho democrático de disfrutarlo. Aún nos queda parte del  2010 que es, "par y guapo", año para descubrir que es lo que necesitamos en realidad y trabajar para conseguirlo.

Perder el miedo a lo desconocido. Y, sobre todo como ocurre en el corto (adjunto) adquirir esas nuevas habilidades que nos permita distinguir nuevas oportunidades que pasarán por delante de nuestra casa. Hay que saber descubrirlas y tener la valentía de "pillarlas". Nada "caerá" por la chimenea, de esto podéis estar seguros. Y, sobre todo reaccionar para protegernos de quienes con su codicia, llamarán a nuestra puesta intentando pignorar nuestro futuro. Tus aspiraciones son tus posibilidades.

Cambiar nuestro "chip" y ayudar a los demás de nuestro entorno también para hacerlo. Todo es diferente en este siglo y, como dice Albert Einstein: "No podemos resolver un problema pensando de la misma manera que cuando lo creamos".

Miguel Carrión.


http://www.miguelcarrion.com/index.php/2010/09/07/hola-amics-bona-tornada-de-vacances-i-ara-a-continuar-la-batalla-de-canviar-tots-per-fer-un-pas-millor-que-s-la-guerra-a-guanyar-per-a-les-noves-generacions/